fredag 14 november 2008

Älskar livet!

Idag är nog min näst bästa dag i livet.. woho..
Sökte jobbet..
Och vet ni?
Han ville inte änns ha något cv först utan ville ha en anställningsintervjuv direkt :D
men ett cv var ett plus, för då kunde han ställa frågorna utifrån det..
Så, på tisdag kl 12.00 smäller det :D åhh love my life..

Och på kära Gallerix kanske man har extrajobb nu i jul med.. love it!
Och lägenheten, vafan kan det bli bättre!!!!?

Som ni kanske förstår så rullar det bara på för vissa här...
men man ska inte ta ut glädjen i förskott.. men att dom ville ha en intervjuv direkt var ju ett stor plus för mig det bara :) Hoppas verkligen jag får jobbet..
Vill inte säga vilken butik det gäller än, då jag inte vet hur det blir.. mer kommer om det på tisdag eller onsdag..
Ska även luncha med R på stan på tisdag direkt efter.. :) kommer bli super..

Än lite mindre kul sak är att jag ska iväg till läkaren med min fot/tå på fredag om 2 veckor..
Som ni vet så fick ju jag en stor knöl i ljumsken för ett tag sedan som jag fick operera bort.. Har nu fått en likadan på tån, (antagligen efter nageltrång)
och den vägrar försvinna.. Så den ska väck då.. Och då måste jag vara ledig hela den fredagen , vilket är gött.. men vill inte missa för mycket i skolan häller..
Men hälsan är viktigast.

Juste jag fick en suuuuuper fin tavla av mina babes idag (gallerix tjejerna)
den e super fin.. bilder får ni lite senare.. har ingen kamera just nu :)

Inga kommentarer: