tisdag 2 december 2008

I skolan

Hallojs..
Nu sitter man i skolan och har Näthandel..
Tråk..
Ska snart på lunch.. lr aa lunch och lunch..

Pappa kommer idag:)
Han kommer vid 13.27 så ska möta upp honom då..

Idag så blire nog inte så mycket vettigt gjort.. Så jävla seg..
Mår fortfarande lite dåligt pga helgens förslust.

Men en sak som piggar upp lite är att mitt och Wiwis UF har fått in 9 beställningar på bara ett sälj tillfälle.. :)
Så det går frammåt..
För er som inte vet så säljer vi Multihanddukar.
Ett förkläde med insydda grytlappar, och den säljer som smör^^
jätte kul.. är ni intresserade så hör av er:)

Just nu väntar jag bara på att min "nya bovärd" ska ringa..
Han hade inte tid igår så vi får hoppas han har tid idag att skriva kontrakt..
Annars så står jag utan lägenhet vid början av Mars. och det är inte kul..

Nästa vecka börjar jag jobba, på Gallerix.. Fyfan så jävla kul..
Sen veckan efter det så jobbar jag hela veckan 13- 18 :) och lördag 10-15
Så lite money känas det in. men först och främst är jag glad att jag änns får vara där.. Så imla bra ställe att jobba på..

Vet ni? Jag har även färgat håret^^ haha..
Nyhet!
Lite lite ljusare med slingor i^^ snyggt vettni.
Är så trött på alla mörka hårfärger nu, så lite slingor livar alltid upp..

Ska fixa vidare lite nu.. Ha d gött..

Inga kommentarer: