lördag 6 december 2008

Julkort

Nu jäklar är alla årets julkort skrivna.. haha.. blev ca 15st.. :) hehe.. det tar på krafterna.. fast de tär ju inte jul riktigt än, så fler hinner det nog bli.. alltid kommer man på någon man glömt^^

Var nyss uppe på stan med mina NYA skor som jag köpt och fick byta dom, för att innesulan hade släppt.. så jag fick ett par helt nya.. och vet ni vad jag ser när jag kommer hem!?
Jo att sömmen på utsidan och på ovansidan av skon har släppt!! jag blir galen! kan inte dom där jävla chineserna göra hela skor nångång!!!
Så det blir väll bara att knata upp till stan igen på måndag för att byta dom en 2:a gång.. men problemet är att det var dom sista i min storlek.. och dom hade inga 36:or häller så jag vette fan hur det blir.. men dom får fan ta hem ett par från nån annan butik. för jag ska fan inte behöva åka land och rike runt för att byta ett par skor som är fel tillverkade!

Så, nu e jag glad igen.. nu har jag fått avreagera mig lite:)

Vad händer idag ?
Älsk och jag hyrde film förrut.. "Vi hade iallafall tur med vädret" :) så vi får se om den är så bra som alla säger..
Igår så tittade jag på den där filmen som gick på 5:an Poseidon..
Handlade om en båt som vänds upp&ned.. riktigt bra. men fan vad den tog på psyket.. Jag låg och höll andan ikapp med dom på filmen..
Mitt psyke klarar inte av sånna filmer..
När filmen var slut så trodde jag att det skulle bli översvämning här, och jag tänkte ut möjliga flyktvägar och massa saker.. :/ inget bra..
Men tillslut somnade jag och drömde om bilar ist^^ hehe..


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3933062.ab
läste nyss den artikeln.
Alex Schulman är fan störd! Man driver inte om en sån sak som våldtäkt..
Klart som fan Alex ska ha fängelse för förtal!! Inget snack om saken..
Eller iaf ge en stoooor summa skadestånd till Billy Butt och dryga böter..

Inga kommentarer: