måndag 1 december 2008

Skoldagen slut

Nu är första veckans skoldag slut..
Idrotten fick bli avslutet.
Eftersom jag opererat tån så får jag ej vara med på idrotten..
Så jag fick gå hem:)

inatt drömde jag om "mormor" :(
lite otäckt..

Ska snart hem till mig och laga lite mat..
Skolmaten var inte den bästa idag kan man säga..
Älsk är på sin nya praktikplats idag, på psykavdelningen på sjukhuset.. Han tyckte det var skit kul när jag ringde honom.. Men han var trött på alla dörrar.. haha:P det är dörrar och lås överallt där..
Eftersom att personerna som är där lider av svåra självmordstankar och är gravtmissbrukare..
Men R kommer hem vid 3 idag, så det är skönt.. att slippa va själv allt för länge^^
Ska även skriva kontrakt idag på nya lägenheten :)
Hoppas han kommer bara^^
Vi sa upp min lägenhet igår, så..


Inga kommentarer: