onsdag 12 mars 2008

Bad day

Allt började med mitt tänkande , gud vad jag tänker för mycket.. Tänker på allt och inget, men det slutar alltid i katastrof..
Fick en rejäl attack igår, vet inte vart tårarna kom ifrån , men dom bara kom och det slutade aldrig!
Jag förstår inte varför jag inte kan få vara glad som alla andra?
Nej såklart för då e det jag som ska använda min hjärna totalt för mycket..
Allt blev mycket värre nu när älsks cykel blev snodd igår, att folk inte ser skillnad på ditt och mitt. Blir så arg!
Och utanför en vårdcentral stal dom den, så fegt!
Ursh, nej nu vet jag inte vad jag ska göra.. Men ni som bor i samma stad som jag ,
om ni ser en rostig gammal grön Kronan cykel med två st lås i pakethållaren ett vitt och ett grönt så hör av er! Direkt!

Det blev inte så mycket av praktiken eftersom jag fick mitt lilla utbrott där, men kul var det så länge det varade.
Kommer sakna babsen på Jack ´n Jones..
Men jag kommer och hälsar på..


Ikväll så blir det att se på Lost , iaf nått som är bra..
Att ha älsk är oxå bra, han gör mig glad..

På Lördag till Söndag så ska jag sova hos mamma=)
ska bli så otroligt kul, har saknat henne massor..

Vi ska äta gott och se på film och bara ha en riktig familje kväll=)

Nu så ska jag vänta på att älsk har ätit upp , sen så ska vi myspysa.
Älskar verkligen den underbara killen. Helt perfekt..

Take care<3

Inga kommentarer: