måndag 17 mars 2008

Hemma


Nu så e jag hemma igen , kom ioförsig hem i söndags, men ändå=)
Det var jätte kul att vara hemma hos mamma, vi flyttade klart alla deras möbler till nya huset och städade det gamla. Och jag var så otroligt trött efter det.
Gud vad vi slet.
Men allt blev ju bra när det blev klart. Dom fick det jätte fint i nya huset.
Väl där hemma så tittade vi på Melodifestivalen och åt lite gott =)
Min storebror och hans familj var där , och min systers pojkvän oxå=)
så dom satt och mös med oss..
Idag var det skola, men kunde ej gå klart hela dagen , har så otroligt ont i min knöl jag har i ljumsken.
Så vi , älsk och jag och hans kompis drog upp på stan och tog en fika.
Nästa helg blir det att åka hem till mammsen igen och myspysa=)
Lärde jue lilla Leo att Snurra=) thihi^^
(Leo på bilden)

Imorgon så ska jag bara ta det lungt , plugget sen slappa..
Snart så bär det av mot sälen=D gud så kul, men kommer nog dö i liften. Är så otroligt rädd för att åka lift haha.. Sån e jag=P

Just d, pappa kommer ut någon gång v13. Antagligen med en övervakare.. Men det spelar
inte mig någon roll, bara jag får hälsa på honom.
Skickade ett brev till honom igår. Hoppas han får d iaf..

Nej nu ska jag umgås lite med älsk, sen blir d duscha.. så skönt..


Take care<3

Inga kommentarer: