onsdag 19 mars 2008


Onsdag idag, det betyder Lost^^
gud va kul.. thihi..
Idag var det en extremt seg dag.. Missade första lektionen i skolan, hade en jobbig allergi attack imorse som inte ville släppa..
Sen fastnade jag vid en jätte bra film på canal+
en film om world trade center =) jätte bra..
Efter skolan idag så pratade älsk med syon på skolan. Och han ska kanske få byta till lärlingsprogrammet =)
*hoppas* Han vill verkligen d..
Efter det så åkte vi till affären och handlade lite mat. Det fick bli taco muums..
det är så otroligt gott..
Jag ska hem till mamma nu igen på lovet, hoppas pappa kommit ut då så man kan hälsa på honom.
Han ringde mamma igår, han hade fått mitt brev och han hade svarat. Men jag har ej fått brevet än, men skriver så fort jag fått det.
Nu så ska jag se lite på tv , Simpson^^
Skriver mer ikväll..
Take care<3

Inga kommentarer: