lördag 1 mars 2008

Det finns saker man inte förstår
















Under melodifestivalen satt jag och funderade lite på livet och dess gång.
Det finns alltid någonting som man inte förstår.
jag har länge funderat över hur sverige kunnat bli som det är idag,
varför allt är så otroligt orättvist,
varför jag blev jag och varför just du blev du..
Vem ska kunna svara på alla mina frågor?
Jag önskar att man bara kunde trycka på en knapp så skulle alla frågor få ett svar.
Jag vill att alla ska kunna förstå hur jag känner men hur ska det gå till ?
Förr så kunde jag sitta i flera timmar och bara skriva, skriva dikter , berättelser eller liknande så folk verkigen fortstod , men nu står allt stilla..

Hur kan det bara ta stopp.
Varför ?
jag hoppas att alla ni andra finner dom svar ni söker, jag kommer nog få leta länge efter mina..

Att sakna sin pappa känns helt hemskt. Han ska ju finnas här för mig nu, när får jag honom
tillbaka?
Jag har tur att jag har min underbara pojkvän, om inte han fanns vid min sida så vet jag inte vad jag skulle göra.. Han gör verkligen mitt liv värt å leva.
Tänk att det var snart 4 år sen vi blev tillsammans. Du och Jag.
Helt sjukt att äntligen få känna riktig kärlek..
Du, bara du..
Under alla mina svåra stunder har du stått vid min sida och hållt mig i handen..
Och jag kommer aldrig att släppa dig..

Inga kommentarer: