söndag 2 mars 2008

Oh ahhhhh


Jag blir seriöst tokig just nu!
Varför ska hon jämt klaga på folk ?
Blondinbella börjar störa mig mer och mer, du har vänt helt på klacken, vart tog den där tjejen vägen som alla såg upp till?
Hon klagar då på allt och alla.
Vad har Linda Bengtzing gjort dig ?
Hon gör sitt bästa och hon gör det bra! Så sluta klaga på folk som är bättre än dig.
Förstår inte mig på henne längre. Hon driver ju inte änns sitt AB själv.. Ahhhhh get a life girl..
Skriver mer sen när jag lungnat ner mig..


Ps: bilden tagen från blondinbellas blogg.


Take care<3

6 kommentarer:

Anonym sa...

änns stavas ens, dagens ungdom kan inte stava *suck*

Anonym sa...

jag vet inte om man ska kalla henne självisk eller bara idiot?
Välj själv.

Anonym sa...

Hon är ju många gånger bättre än dig på att blogga iaf.


/En som bryr sig om sina vänner

Anonym sa...

Hon är en dum, korkad, bortskämd subba som tjänar miljoner på andra korkade och ytliga människor som vill läsa om hennes patetiska vardag. Desutom är hon moderat.

Anonym sa...

Lånade din fina bild till ett inlägg. Jag tror att du kommer att gilla innehållet: http://omgblogg.blogspot.com/2008/10/undergngen.html


MVH
Ella Bregus @ omgblogg

Anonym sa...

Snacka om att folk kan bli så avundsjuka på en 17årsig brud med fejk Lidingö dealekt. Stackars folk^^