söndag 9 mars 2008

Praktik

Ao, imorrn börjar praktiken. Jack´n Jones here i come..
thihi myspysit..

Hoppas d blir kul.. Har ju tidigare praktiserat på Gina Triocot.. Och d var väll kul ,bara att handledaren bokstavligen hatade mig. kanske var för att jag var så duktig^^

Nu sitter jag i älsks replokal, medans dom repar för fullt.. Dom är så duktiga, blir så stolt.. thihi..
Nej snart ska jag hem och laga mat tills imorrn , måste ju ha matlåda=)
Sen imorrn efter praktiken blir det nog att gå en extra sväng på stan..
Åh jag har blivit shopping galen.. Haha.
Hm , jag som aldrig tidigare brytt mig om att köpa massa nytt älskar det nu mera.. Tror Kenza har smittat av sig lite..
Läser hennes blogg dagligen, en av dom bästa bloggarna..
Har blivit totalt kär i hennes klänning från AA, så otroligt snygg..

Nu blev jag varse om en till superblogg, så måste ju bara tipsa er om att läsa hennes blogg med..
http://maddiies.blogg.se/
En underbart go tjej som vet vad hon vill och har alltid dom rätta kommentarerna framme:)

Läs och njut vänner^^

Nej nu så ska jag vända mig lite mot älsk och lyssna..
Men måste bara säga det igen, gud vad glad jag är att Carola inte gick vidare i melodifestivalen=D woho..

Take care<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi :) Vad heter bandet han spelar i?