måndag 24 mars 2008

Hemma hos älsk

Nu sitter jag hemma hos älsklingen i hans mysiga säng. Har precis tagit mig lite cola^^
så gött..
jo, när jag vaknade imorse så trodde jag först inte mina ögon. DET VAR SNÖ på hela gatan..
Överallt.. trodde att vintern var förbi , men nej då.. fy=( blir alltid så ledsen när det snöar.Vill ju ha sommar nu, så man bara kan ta cykeln ner till stranden och slänga sig i vattnet och ligga i flera timmar och sola. Det är livet, sen så ska ju älsk ligga bredvid med.. Thihi..
Snart så ska jag mysa lite med älsk igen^^ han e så go..


Imorgon ska älsk operera sin tå, stackaren..
Sen på Onsdag så åker jag till mammsen=) så då blir det inget bloggande förns på fredag tror jag.. För jag ska sova där tills på torsdag själv, sen på torsdag så kommer nog älsk dit och så sover vi där tills på fredag:)
Ska bli en riktig mysstund då..
Skriver nog lite mer senare.. Funderar på att byta design på bloggen, men d fanns ingen snygg :/
så det får bli den här ett tag till.. Thihi..

Ps: ingen som vill köpa ett Tama imperialstar trummsett till ett billigt pris? det är dubbeltramp till;)

Take care<3

Inga kommentarer: