lördag 29 mars 2008

Nu ni :D
det har hänt en masssssa roliga saker på lovet och under helgen..
Orkar knappt skriva om allt :D

Iförrgår så tog jag nya modellbilder. =) dom blev såå bra^^
Får bilderna nu i början av veckan , så kanske kan slänga in en eller någon iaf :P
Var ju hos mamma från onsdag till fredag.. Älsklingen kom dit på torsdagen..
Blev massa mys..
Lilla Leo har lärt sig massor^^
snurra och tassen sitta fint och massa :D
han e så otroligt mysig..

Nu så ska vi snart iväg och äta på resturang^^
Ska bli så mumsigt..

Pappa är ute nu iaf..
Ett tag.. Han åker troligtvis in igen den 3 april, för då kommer domen:( 'ursh känns otroligt jobbigt.. Träffade honom i torsdags, gud vad jag saknat honom..
Men han hade iaf haft det helt okej i häktet och så.. han hade hamnat i bråk med någon idiot som flög på honom..
Säger bara det, vilken tur att jag inte längre bor i samma stad som idioten som satte dit honom. Hans idiot till ex flickvän..
Då vet jag inte vad jag skulle göra..

Nej nu orkar jag inte skriva mer..
Ha det bra..

Take care<3

1 kommentar:

Anonym sa...

hejsan! skulle man kunna få se ngr bilder? du är förresten jätte fin:)