torsdag 24 april 2008


Alltid lika kul med sol =)
det håller humöret uppe..
Även fast jag fick gå hem idag tackvare en himla dum huvudvärk..
Har nyss hoppas hopprep men älsklingens lillasyster.. Gjorde ett litet hop som jag aldrig kunnat förr men jag kunde det direkt när jag testa. Att veva ett långhopprep men sen själv hoppa in, så man både är den som vevar och hoppar :D skit tufft.. jätte stolt^^ haha

Idag i skolan hörde jag nog det dummaste jag någonsin hört , av en tjej i min klass.
Hon påstod att mördare borde förtjäna 3 chanser och efter det få ett dödsstraff..
Jag blev helt :O
WHAT!? vadå så en mördare som mördat en person ska få gå fri efter det och få 2 chanser till och mördar den personen då 2 personer till då ska han få dödsstraff.. Asså shit jag blev helt stäld. hur fan kan man änns säga nått sånt!
En mördare förtjänar inga chanser.. inte en ända..
Har han tagit livet av en person förtjänar mördaren oxå att mista sitt liv.. plågas till döds ska han göra, så han verkligen får känna hur offret kände sig..
Ursh blir så sur på sånna människor..
Tänk han som mördade stackars lilla Engla, hon menar på att han ska få 2 chanser till att förbättra sig.. ahhh!!! blir tokig.. varför ge en mördare fler chanser att mörda , när man kan sätta dit honom direkt så fler slipper dö i onödan..

Nej nu byter vi samtals ämne..
Sommar, sommar, sommmmmmar.. längtar....
Men men den 10 Juni smäller det :D woho.. sen så fyller man ju inte så långt efter det häller..
Party party ;)
Neee inte party med sprit och så, utan med vänner och en bra film.. det e party för mig^^
Och älsklingen förstås..thihi

Snart blir det nog att ta en promenad ner till vattnet och titta lite..
Så himla vackert där nere..

Take care<3

Inga kommentarer: