fredag 11 april 2008

Helt onödigt, men kul ändå

Vem är snyggast i världen: Min älskade pöjk
Ska bli skoj: 20juni, 4 år med älsk, även fylla 18;)
Ska inte bli skoj: Nationella proven i skolan
Önskar att jag var bättre på: Äta nyttigt
Vad saknar du: Vovvarna
Favoritplagg i garderoben just nu: Min rutiga tunika
Längd: 156 cm
Byxa eller kjol: Byxa
Mitt rum kan beskrivas som: Hm har ju en hel lägenhet, men snyggt och stilrent
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, kär och galen
Jag ville bli när jag var liten: Stor
Höger- eller vänsterhänt: höger
Något jag absolut inte äter: finns en hel del
Kläder just nu: Min favotunika, svarta strumpbyxor, hjärthalsband bh trosor^^
Hur många kuddar sover du med: 2 st, sover på 1 och håller om 1
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: slösar
Tror du på mirakel: Ja, men inte som Sussie Tapper iaf
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: Promenad, helst med älsk blir alltid så mysigt då
Är du kittlig?: Ja
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Kräfta
Rädd för insekter: Oh Ja!
Äckligaste insekten: SNIGLAR, MASKAR (spyr nästan av att skriva orden)
Det här är jag bra på: Att vara snäll
Bästa bok: Pojken som kallades det
Vad vill du jobba som: Starta eget företag
Chips, morötter eller godis: Godis, men äter ej godis nåe mer
Pizza eller hamburgare: Hamburgare
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Har 2 tatueringar och två piercingar reda=)
Stökigt eller välstädat (ditt rum): Hela lägenheten e välstadad
Gungar du på stolen: Nej
Vilken hand håller du gaffeln i: Vet inte=S
Gillar du att sjunga: Ja
Använder du knark: Never!
Kaffe, te eller inget: Oboy^^
Smink: Nästan alltid
Vad använder du för skor just nu: Svarta ballerina
Favoritfärg på kläder: Brunt och grått

Kanske kommer fler onödiga grejer^^ thihi..

Inga kommentarer: