tisdag 22 april 2008

johopp.. ursh vilken tråkig dag. Men vädret är ju fint iaf=)
får vara glad för det..
Idag så skulle vi på någon rese grej med klassen men kände mig inte bra till 100% idag, så jag valde att stanna hemma. Inget kul att ge sig ut på äventyr när man inte mår helt bra..

Idag så blir det nog inte alls så mkt att göra. Ska snart ta mig ut på en promenad, sen lite senare kanske de blir att simma lite med R:s (älsklingen) lilla syster. Hoppas det blir kul..
Men det blir det nog.
Igår när mammsen vad här så blev det ändast inhandlat en t-shirt från H&M för 49kr :) en vanlig enkel lite tajtare t-shirt.. som e snyggt att ha under lite större plagg..
Men hon kom ju inte för att shoppa^^
Idag så ska jag även köpa grönt tea. Har hört att det ska vara bra för kroppen och vikten^^
Så borde prova.. Någon som redan gjort det?

Jag sitter även och funderar på om jag ska spendera mina pengar på en ny mobil nästa månad.. Det vore behövligt.. Min e helt kaputt^^
men men. annars så får den väll duga ett tag till=)

Ps: börjar tröttna på alla "stora" bloggerskor, då dom alltid är så kalla och opersonliga i sitt talesätt.. Tex Kenza, jag skrev grattis till henne och lite sånt igår, men vad fick man för d inte ett dugg? och ibland när man frågar helt vanliga frågor får man endast ett spydigt svar tbx.. dom e ju inte mer värda bara för att deras bloggar e lite mer kända.. herregud.. överklass barn..


Take care<3

Inga kommentarer: