fredag 25 april 2008

Just tittat på Talang 2008, riktigt underhållande. Men i vissa fall kan man undra vad jurin håller på med.. Haha.. ajja kul e det att se på..

Nu har jag fått svar på varför det dröjt så länge innan jag fått mina modellbilder jag tg för ca 2 veckor sen.. Det är så att min fotograf som även äger/ägde hunden som var pappa till min familjs valpar. Han var tvungen att avliva hunden förra veckan, så han har inte haft någon lust att ta åt sig några jobb alls. Och det är ju helt förståligt.
Lider med honom, hunden var hans bästa vän.

Imorgon blir det att åka hem till mamma och hälsa på =)
Ska även hälsa på min bror, ska bli riktigt kul..

Idag har jag haft så otroligt ont i halsen, och haft så jobbig dag. Min allergi går aldrig över.. har nyst och hostat om vart annat..
Så jobbigt..
Nån som vet en jätte bra allergi medicin? som verkligen hjälper?

Har lite besluts ångest över vilka kläder jag ska ha på mig imorgon, visst ska bara hem till mamma men det e alltid nått spec att åka dit^^
för mig iaf..

Snart blire att lägga sig och mysa med älsklingen, och titta lite på tv. bara hoppas på att det är något bra att se på..

Take care<3

Inga kommentarer: