onsdag 9 april 2008


Nu e det dags att börja bli nyttig. Har börjat med Allévo..
Se ifall det funkar.. Det smakar inte gott iaf.. fick spy känsla..
haha men vill man vara fin får man lida pin heter d ju ;)
Idag så var jag iväg till vårdcentralen och tog bort mina styng.. Stackars mig.. ^^
Det stygn som satt längst ner hade typ fastnat i huden:/
men dom andra två satt typ inte alls :D och ett hade jag ju tappat^^
Efter det blev det att dra sig iväg till plugget där man möts av en extremt tjurig lärare..
Hon skällde ut nästan hela klassen bara för att en i klassen frågade varför inte vi fått reda på att det e nationella prov nästa vecka:/
Mongo lärare.. ^^
Ihelgen blir det nog att hälsa på mammi igen. Om inte pappa kommer och hälsar på, för då kan ju inte jag sticka iväg^^ hehe
Älsk är ledig imorgon Och på fredag.. fuskisen..
Idag så gick min dragkejda sönder i mina älsklings jeans=( fick nästan en tår i ögat..
Men men, blir väll att leta nya..
Nån som vet vart det finns extremt snygga Blåa jeans? som inte kostar multum..
Efter som att jag bor själv så har man ju inte så himla mkt pengar slänga ut på kläder, som alla tror.. Ursh blir så iriterad på vissa människor.. Dom tittar snett på oss andra bara för att vi inte är som dom och köper nya kläder varje dag..
Dom förstår nog inte att vissa inte lever på sina föräldrars pengar..
Take care<3

Inga kommentarer: