söndag 13 april 2008



Idag blev det en tur till Ikanohuset och biltema..
extremt kul faktist. vi var där ända från kl 12.00 till 15.00 ungefär.. Det blev pappa, jag farbror och kusin.
Vi åt god mat och fikade lite inne på ikano.
Vi besökte även Ikea. jätte skojj^^

Sen bar det av mot biltema.. haha och den där blåa lillasaken på bild blev min trogne vän under tiden vi var inne på biltema.. Lilla fido heter han och han var så snäll. riktigt koppel tränad. haha

Jag har sån otrolig damp på min dator.. Den funkar bara när den själv vill.. Batteriet e helt totalt glappt..
Men men, mammsen kommer imorrn=) så hon får ta med den och lämna in den.. Dumma dator..

Nej nu ska jag göra lite nytta..
just jag köpte två st linnen/tunikor på Åhlens idag för 100kr :D ett blått och ett vitt. jätte mysiga.. Lite stora, men xs var slut , så det fick bli s iaf.. ajja dom e mysiga och fina=)

Take care<3

Inga kommentarer: