söndag 6 april 2008

Har igentligen inte så mkt att skriva men tänkte slänga in några rader iaf..Har tappat ett av mina stygn i ljumsken:/ hur man nu kan tappa ett stygn, men jag lyckades iaf.. hehe gör lite ont.. svider och så..Haltar som fan.. hela min muskel i benet e cp just nu efter sälen resan^^

Pappa är fri!!!!!!!Han fick bara skyddstillsyn och övervakare=Där så otroligt glad.. Älskar pappa..Han kommer ner till mig nu i veckan. så då ska vi bara ta det lugn och kanske äta lite gott och så..

Och jag måste ju ytterligare igen tipsa er om den bästa bloggen i hela blogg världen^^Bellasuger.se ohhh blir tokigt glad när jag läser den bloggen.. Om man änns kan kalla de för blogg, det e ju himelsk..Dom plockar verkligen ut dom klockrena sakerna ur Blondinfjollans liv.. thihi vill man skratta ÅT någon så ska man verkligen checka in den sidan.. Love you all !! Ni e fan bäst , ni som skapat denna underbara sida..
Förstår ändå inte hur man vågar, hade jag bara mod till det hade jag nog vart före dom^^
men e så grymt tacksam för att den bloggen finns..
Ni e totalt grymma..
Men det skulle vara så otroligt kul att få veta vilka ni verkligen e.. Ni har ju så klockrena kommentarer om henne..
Hoppas ni fortsätter med erat bloggande, det förgyller min dag.. och mååånga andras^^
www.bellasuger.se

Nej nu så ska jag titta lite på tv, har nyss ätit pizza så nu e några veckor blir det hårdbatning som blondinfjollan hade sagt.. Kanske ska dra te krogen oxå, (nej visst fan e ju bara 17 så jag kommer ej in, men det skriver vi inte i bloggen thihi)

Nej tack inge krogen för mig, men jag älskar mysiga hemma kvällar..

Take care bitches<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ju inte påstå att bellasuger.se är den bästa bloggen, det är en bra blogg men inte den bästa. Känns inte direkt som en blogg, som bloggvärde är ju min blogg bättre. Fast jag älskar också bellasuger men det börjar kännas lite tjatigt också skriver dom lite för sällan.

Anonym sa...

Om din pappa fick skyddstillsyn och övevakare, så har han nog definitivt gjort något, och jag har väldigt svårt att förstå att du hatar hans förra flickvän så mycket, hon hatar förmodligen han också för vad han gjort.... , skulle vara lite intressant att få läsa lite av andra sidan också...
Hemmafrun i USA