fredag 11 april 2008

Idag så har det inte alls hänt mkt.. Skola som vanligt och sen blev det att åka hem och bara ta det lungt..
Just nu sitter jag hemma hos älsk och har damp på min dator..
Den slocknar så fort jag drar ut sladden till laddaren(nej batteriet e ej dött)
och den slocknar även när jag lyfter datorn..
Helt cp.. dumma dator..
Men men ska lämna in den nu på måndag..

Jo just d, pappa och farbror och kusin kommer på söndag=)
ska ha lite släktkväll^^hehe
gå lite på stan och käka middag..

Sen så kommer även mammsen på Måndag. vi ska iväg kl 15.00 så hon måste vara här då..
kul att dom kommer ihelgen iaf.. Ska bli kul..
Ska försöka dra me mammsen till stan oxå:)

Om ca 1timme blir det att titta på Talang 2008, så sköjj..
Hoppas d e några bra med den här gånger iaf så man får nått att skratta åt..

Jag känner mig faktist skiit duktig har inte ätit godis eller nått på hela veckan. och jag kör stenhårt på min allévo metod.. det funkar, har iaf tagit bort mitt sötsug.. ^^
hoppas man ser någe resultat snart, skulle vara kul om man såg någon skillnad iaf..
Visst det smakar inte så vidare gott men nu har man vant sig lite så det går ju ner..
Nej nu orkar jag inte skriva mer, blev ett rätt så långt inlägg.. Men men..

Take care<3

Inga kommentarer: