onsdag 2 april 2008

Sälen Imorgon


Imorgon bär det av, MOT SÄLEN :D
whoho, ska bli så otroligt kul.. thihi.. Åka massa skidor och äta god mat..
Hoppas bara jag kan åka som man ska med min ljumske:/
mina stackars stygn kanske går upp^^ neeedå.. thihi

Just nu så har jag tittat på härliga Lost.. Fast det e inte lika intressant längre:/ händer ju inget kul.. Och allt e ju så ihop blandat:S
Men men , Lost är alltid Lost..
Längtar tills Desperate housewives börjar, det e nog den bästa serie som visats på tv:D

Sitter här med älsk och hans vän som ska med till Sälen imorgon, vi åker vid kl.9.00
Ska bli så kul^^

Ska snart se på film tror jag.. The eye.. verkar riktigt bra..
Nej nu ska jag se lite på tv..
hoppas ni klarar er utan mig tills på söndag, då kommer det iaf upp en massa bilder från härliga sälen..

Take care<3

Inga kommentarer: