lördag 24 maj 2008



Här bjuds det på en sommrig bild på mig och R =) som för första gången visar sitt vackra ansikte i bloggen.. <3

För er som inte vet så firar jag och R 4år nu den 20juni, och skulle behöva lite tips på hur vi kan fira det? :) ska man ge present? eller ska vi hitta på nått ihop? i så fall vad? är rätt så tom på ideer just nu. Och är det något som kostar pengar så vill man ju veta att man har pengar så det räcker när det väl kommer till kritan. =)
Jag funderade på att åka på spa, vad tror ni om det ? En hel dag på spa, mysa och bli ompysslade^^ thihi låter mysigt för mig iaf.. Tror nog R oxå skulle gilla det..
Nej nu så ska vi snart ut och äta, ska bli grillat=) älskar att grilla på sommaren..
Då känns det verkligen att det är sommar..
thihi äkta sommarbarn..

Har fått några frågor om varför jag valde namnet minii-h , hehe kort historia.. har alltid blivit kallad mini, för att jag e väldigt kort , snart 18år och är 1.55^^ bara såå minii..
Och det där H:et är ju början på mitt namn^^
Så Minii-H =) that´s me;)
Ska uppdatera lite med bilder och så sen..

Just jah hittade en super fin vas till mamma i morsda present. Men jag ska ju inte träffa henne förrns på tisdag så jag köper den nu på måndag.. Hoppas den finns kvar då bara =)
Funderar lite ¨på att gör om i bloggen igen,vill ha bakgrundsbild, men har inte en aning om hur man gör det.. någon som vet?


ps: bjuder på en gammal bild på mig som blondin^^ ca 4 år gammal bild.. haha..
xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: