onsdag 21 maj 2008

Sitter just nu i data salen, igen.. som vanligt..
Skolan börjar trötta ut mig totalt.. blää..

Har nyss haft redovisning om vårat "företag"
Beuty wear^^ thihi en exklusiv klädbutik..
Nej det suger oxå..
Idag så ska jag och R upp till arbetsförmedlingen och prata med tanterna där angående jobb och skola..
Och massa annat skojj.

Senare idag blire att laga middag till mig och R<3
Köttfärssås ungefär^^ med fiber makaroner.. göttit..
Älsklingen är hemma idag, ledig eller nått^^

Mammsen var här igår=)
bror och hans familj följde oxå med hit.. Så vi drog en sväng ner till simhallen..
Brorsbarnen var ju helt galna haha..
3 år och 6år.. haha dom var crazy=)
skit kul var det iaf.. Sen blev det att äta på Resturang Drottningen. Mumsigt..
Tog kyckling med ris.. (aj då jag som inte skulle äta kolhydrater)
men det tar vi igen.

Visst jah :D jag ska börja träna igen.. På feel good=)
bästa gymmet^^
Ska bli så otroligt skönt att sätta igång kroppen igen.. Har tröttnat på att träna hemma och gym e ju alltid effektivare och bättre..

Take care<3

Inga kommentarer: