torsdag 22 maj 2008

Sitter i data salen.. IGEEEN it sucks..
Ska snart ha dataprov, igen!
:O
hatar fan datorer. har byggt upp ett stort datahat under dom här data timmarna..

Idag efter plugget ska det bli att träna=) yeej så kul.. och ska bli så otroligt skönt..
R ska ju oxå träna så det blir ju lite roligare än att träna själv.. Då får man ju lite mer att titta på<3 thihi..

Just nu sitter jag och håller på med ett arbete i branch & produkt kunskap.. :P
bajs tråkigt..
Ska ta reda på en produkts väg från tillverkaren till butiken. Och det första jag tänkte på var min astma medicin haha. Så om någon vet vägen så säg till ;)
Lr om någon vet nått annat så säg till då med=)

Jag e sjukt nervös inför nästa tisdag, ska ju sätta in p-stav igen.. ( som läkarna kallar operera in)
ursh, kommer nog göra ont^^
hatar sprutor och då får man ju en mega stor bedövningsspruta.. :( snyft^^ thihi
Har haft p-stav tidigare men då flyttade den sig så var tvungen att ta bort den. Men nu så får den en chans igen.. Det är på tiden^^
P-piller funkar tydligen inte för mig, efter som jag får så otroligt ont i magen..
Har faktiskt ont i magen idag me:/ lustigt..

Nej nu så måste jag nog göra någon nytta iaf..
Men orkar inte =O haha..

Slutar ju efter den här lektionen, gööööttt..
Sen imorrn börjar man ju vid 10.05=)
Älskar den här skolan. haha Min klass är en hårt arbetande klass..
Håltimma hit och håltimma dit, lovdagar och massa gött.. =) Som imorrn börjar vi 10.05 och går till 13.00 =) alltid sköna dagar..

Nej nu orkar jag inte skriva mer..
Skriver lite mer senare, om jag orkar.. ska lägga upp lite roliga bilder då med..
Har ju inga bilder på datan här i skolan..
Kanske får ta och skicka hit lite bilder så man har=) eller ta med sig sladden hit..

Jo just d, har blitt kär i en mobil..
Samsung x830=) så otroligt söt.. vill ha.. den e ju så billig med.. =)
Mp3 mobil.. det behövs.. min mobil nu tar ju knappt emot några låtar..

oj shit vad långt detta blev nu. haha jag som bara skulle uppdatera lite^^ haha

xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: