torsdag 29 maj 2008


Jag måste bara på något sätt avreagera mig nu.
Jag förstår inte hur en vuxen människa kan betee sig så illa mot en annan människa..
Den person det gäller komme aldrig att förstå hur mkt hon sårar mig.
Hennes elaka kommentarer hit och dit, visst i början var det okej men det var för ca 3 år sen. Nu, då tar jag bara illa upp.
Dagarna ut får jag höra hennes elaka ord.
Hon tror att hon e så kul, men fan häller.. Du sårar!
Jag vet inte vad jag ska göra åt saken, kan inte prata me henne för hon förstår inte sånt.
Allvarligt snack vet inte hon vad det e..
Men det jag inte förstår är hur en vuxen person på snart 40år kan betee sig så omoget..
Sjunka så otroligt lågt..
Jag är väll inte tillräckligt fin för henne och hennes familj, synd bara att det finns vissa personer man älskar i den familjen. Annars hade jag dragit för gott..
Tyvärr så kan jag inte nämna namn eller vilken familj jag talar om ( men det e inte min egen )
för jag vet ej vilka som läser min blogg och dom personerna kanske den ovan nämnda.
Nej, ett sårat hjärta e vad man sitter med just nu.
Vissa säger åt mig att inte bry mig och inte ta det så allvarligt/personligt men efter 3 år av samma elaka ord, då börjar man ta åt sig=(
synd bara att personen det gäller inte har något hjärta eller känslor. då skulle hon förstå hur hon får mig att må..

1 kommentar:

Anonym sa...

hm.. vet ju inte vad hon säger men det låter ju inte shysst iaf, jag har aldrig själv varit med om ngt liknande men jag hör ju hur illa det låter. Det låter nästan som mobbing, kanske du ska prata med ngn?:(<3