söndag 25 maj 2008




Idag blev det att spela minigolf igen^^ thihi
Spelade med R<3 , A och T.. Jag förlorade som vanligt. haha..
fick 59!! haha 59 slag kan ni fatta!! haha.. Sämst..

Sen drog vi ner till slussarna och käkade glass, gött..
Nu så ska jag vila lite, har så himla ont i huvet.. värmeslag eller nått^^

Måste bara säga att minigolf banan var super fin.. Spelade på en ny, som vi aldrig testat förr.. Det var en äventyrsgolfbana som kanske syns^^
Men ack så svår.. haha.. iaf för mig^^

Har köpt mina tåg biljetter nu, hem till mammsen..
Åker ju dit nu på tisdag.. Och ska då samtidigt sätta in p-staven.. aj.. hehe..

Köpte en jätte fin vas till mamma idag, efter som det e morsdag<3
Kunde inte låta bli, men älsklingen fick en ros idag.. bara för att jag älskar honom.. thihi..
det blev en sån dag i dag med.. en älskar dag.. thihi..
tycker att alla borde ha en dag då dom visar sina älskade hur mycket dom betyde för varandra.. inte en sån dag som alla hjärtans dag, utan alla borde ha en spec dag, som e speciella för dom sjävla.. =)

xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: