torsdag 1 maj 2008

Ursh, jag har ingen som hälst lust att blogga längre:(
har totalt tappat suget..
Men man får väll slänga in ett inlägg iaf..

Har inte hänt så mycket iaf, gjort fransk manikyr på mig själv och älsklingens lillasyster. blev skapligt snyggt..
Fått mina kläder från ellos.se..
Tjockat mig med godis hela veckan.. Vart otroligt sjuk..
Nej ursh, ingen lust med något..
Och idag är det marknad, men finns ingen som vill åka dit med mig. så d får välla bli att skita i det=(
Pappa och farbror och kusin kommer ner hit idag. Kusinen ska tydligen köra någon slags folkrace tävling/träning..
SÅ dom ska sova här tills på lördag..
Mammsen är uppe i dalarna och hälsar på där borta. Dom ska med på marknad imorgon, fast där uppe då. Bara jag som missar alla roliga marknader. stackars mig..

Super trött på alla STOORA bloggerskor som tror att dom är nått.. blää på dom..

nej fy vad mkt negativt det blev idag..

Take care<3

Inga kommentarer: