lördag 3 maj 2008

ändrat design igen.. haha får aldrig nog av det..
Idag har jag vart och hälsat på pappa och släkten=) skapligt kul. såg massa folkrace bilar som körde av vägen och sånt.. En stackare bröt nyckelbenet.. Hoppas han klarade sig bra iaf..
Imorrn blir det kanske att gå ut och äta lite gott med R<3
Och idag har vi spelat minigolf , igen ^^ thihi. Men den här gången kom jag inte sist utan två =D vann över R. Stackarn hade sån himla otur idag.. Det ville sig inte för honom..
Och hans dumma lillebror vann ju så klart som vanligt. haha.. Han har skillen ;)
Och nu fyyy, min hosta vägrar förvinna.. det gör så otroligt ont i både magen och halsen när jag hostar. Stackars mig asså^^
nej men fy det är skit jobbigt..
Nu så har ju Körslaget börjat, det måste man ju se.. Brolle är ju så otroligt bra.. Men då ska vi inte tala om Joacim Cans.. gud vilken röst.. Båda två :D haha.. Lotta kan ju gå och lägga sig^^
Nej nu har jag inte tid att skriva mer. Ska titta lite på körslaget nu.. =)
Take care<3

Inga kommentarer: