måndag 26 maj 2008

Nu ni, haha nu sitter vi i datasalen igen..
SUCK.. haha.. fan vi bor ju snart här..

Mår jätte illa, har gjort det sen igår kväll och det vägrar försvinna..
Men men.. får se om d släpper annars så får jag väll gå hem och sova lr nått.. ska träna och så lite senare, så man måste ju vara på topp då.
Sen lite senare så ska jag och R hem till hans pappa och grilla lite..
Ska bli mysigt..
Nej ursh min mage:/ tror fan jag går hem efter det här.. måste bara hitta min matte lärare..

R är hemma idag, han ska ju byta program så han slipper plugget ända tills skolavslutningen..
gött för honom.. thihi..

Mammsen, here i come..
imorgon iaf^^
hehe.. ska åka te mammi vid 8 imorrn.. så d blir at gå upp tidigt då med..
fy.. men men.. sen vid 2 ska man sätta in p-staven..

xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: