torsdag 15 maj 2008

ojojoj ni :) nu ska ni få veta..
haha , inte mer än att jag rivit hela köket i älsklingens nya hus, jag har rivit badrummet med. haha helt slut i hela kroppen..

Igår så åkte jag på en allergiattack igen..
höll på att få åka in akut.. kunde knappt andas och mådde skit . fy fan säger jag bara..
Idag så var jag hemma och vilade upp mig.. kunde ju inte sova inatt..

Imorgon så blire nog att ta det lungt..
På lördag blire Kolmården.. =) ska bli riktigt kul.. Älskar djur och allt som hör där till..

Satt här om dagen och tittade lite på mammas dator.. haha gissa vad jag hittade ?
joo typ tusen gamla bilder på mig och R..
haha så man såg ut..
Blond, supersmal, sminkad som få.. haha.. bimbo;P
riktigt kul att se iaf..
Sen hittade jag även lite bilder från då jag först färgade håret brunt, såg även lite bitchig ut då.
tur man inte är d längre^^
thihi.. jag som e så sneeel..

Kanske slänger in lite då och nu bilder senare^^

Läste nyss på natachas peyres blogg att hon förminskar brösten imorgon=)
tror verkligen hon kommer passa i det, elita har ju redan gjort det och hon passade jätte bra i det..
Båda dom tjejerna är toppen tycker jag=)
Vackra och begåvade..

Take care<3

Inga kommentarer: