onsdag 7 maj 2008

Nej ursh nu känns det som om jag måste blogga..
Har inte blitt så mkt på ett tag..

idag och jag , R och A spelat minigolf.. Äckel ungen A vann igen .. haha :D han har skillen ;)
Sen köpte vi varsin glass och bara satt och glodde på alla andra som spelade..
Idag var jag ju hemma som sagt var.. Hade nationellt prov som jag inte skulle göra så fick bli att vara hemma. Fick gjort en massa läxor iaf.. :) skönt det..

Imorgon blir det nog att åka upp på stan en sväng.. :) Titta lite..
Har rivit köket i älsklingens familjs nya hus.. d va skit skojj.. haha. Jag och R gick loss med både slägga och yxa.. we got the skills ;)
haha , ursh nee fy på mig. har fått ordet skills och skillen på huvet . haha säger det hela tiden..
Idag så slänger jag även upp en lite "dagens outfit" bild.. Jag var otroligt sommarklädd idag.
Det har ju vart så sjukt fint väder.. SOMMAREN ÄR SNART HÄR!!

Nej snart blire att ta nått att äta och sen idag så är det ju Lost :)
visst jah , guuud såg ni desperate houswives igår :D gaaaaahhhh så bra.. shit jag kunde inte sluta tänka på vad som hände.. tänk om lynetts familj är dö! aaaahh vill inte änns veta .. haha.. längtar tills nästa program..
Take care<3

Inga kommentarer: