fredag 23 maj 2008

Sitter just nu hemma hos älsklingen på golvet och ska snart sova. Inte på golvet då men^^
hehe..
Har vart så sjukt trött hela dagen och mensvärk så magen snart står i fyra hörn.. URSH!
Har ätit både pizza och hamburgare idag.. fyyyy på mig.. haha men ska ju träna på söndag så det blir skönt..

Imorrn ska jag och älsklingen och hans lillasyster M upp till stan och titta ut lite saker till morsdag som är nu på söndag=)
men min kära mammi får sin mamma present på tisdag då jag ska hem till henne, och sätta in p-stav. hehe .. inte hos henne utan hos läkare.. men gud, haha jag tror nog ni fattar det iaf.. haha..

Nej den här trött heten vill verkligen inte släppa, så jag får väll ge med mig och gå och lägga mig och sova.. ska bli så otroligt skönt. har bytt nytt i sängen oxå , så det blir ju bara ännu mysigare.. thihi.. R har ju en stoor dubbelsäng , som e hur mysig som hälst..

Funderar på att ha mina fina vita pumps imorgon..
Men kommer nog bli lite jobbigt att springa runt på stan en hel dag i dom.. så det blir nog mina andra vita ballerinas^^

Nej nu ska jag soova.. göttit..

xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: