lördag 31 maj 2008


Tjoho, jag e glad , solen skiner , jag är kär.. Nått mer ? Jo vi ska BADA idag :D Woho.. myspys^^
Thihi..
Alltid lika härligt med sommar..
Men jag har ett problem:S
Min hy är så himla fet.. :( buhu.. den blev det efter jag använt hm:s egna smink.. skit grejer.. så nu kan jag typ inte gå utan smink för då ser jag helt flötig ut.. men men.. får väll försöka det försvinner väll..
Snart ska jag och R iväg till hans låsas farmor och äta middag^^ som vanligt.. Ska bli köttfärssås.. göttit så.. hon gör alltid på sånna här gamla resept så det blir lite annorlunda smak, men jätte super gott..
=)
Snart så ska jag klä på mig , sitter här i en tunika bara, och den e liiite kort^^
thihi..
R sitter vid sin dator och spelar lite, han ska oxå göra sig iordning snart så båda e klara när vi ska pysa iväg..
Mammsen ringde förut, hon älskade bilderna från igår, hon ville ta med hundarna + fika dit någon dag när hon kommer=) ska bli kuligt.. thihi
xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: