fredag 30 maj 2008

Idag så tog jag och R en härlig cykeltur läng vattnet. Hittade då denna gulliga sten som jag var tvungen att fotta. haha vet inte varför men sagt och gjort..
Det var världens mysigaste ställe att cykla på, så himla glad att R tjatade med mig dit^^
Imorrn blire att bada lite, det har ju vart så sjukt varmt ute nu i flera dagar.. Vattnet var oxå varmt idag så imorrn blire att bada^^
thihi..
Snart blire att titta på sista delen av Talang 08 så det ska bli roligt.. Hoppas någon bra vinner^^
Fast inget slår ju Zilla och totte från förra året ( vet inte om hon stavas med s lr z )
hon var ju grymt bra=)

Hopp, vad händer i helgen då, inte mkt kan jag lova.. Orkar inte göra nått i värmen.. Jo bada då men^^ hehe..
Sen blire väll att packa lite kanske, flyttar ju i slutet av Juli. Sen så fyller jag ju i mitten av juli..thih så härligt..

Pappa ringde nyss, han har inte hört av sig på hela veckan, så blev lite chockad..
Han lovade att höra av sig i tisdags men så blev det inte..
men men glad att han ringde iaf.
Men han sa då fan inget om pengarna han lovat mig. Jag ligger back nu med 300kr..
Och det är mycket pengar för mig som bor själv..
Men men..

Jo juste, mammasen har min mobil hemma nu :D whoho. så den får jag nu på måndag , hon skickar den idag så den kommer nog fram på måndag.. Ska bli så kul^^ thihi..
Lite onödigt att jag köpte 1gb minneskort till sony ericsson haha.. :P men men
alla säger ju att motorola är skit, så upp till bevis.. Den telefonen jag har köpt säljs inte i vanliga butiker, vilket jag tycker är lite lustigt.. Det e ju en vanlig mobil:S men men.. =) jag e glad att jag hittade den iaf..

Kan ni som läser inte slänga dit någon kommentar någon gång lr ? :P
Blir lite roligare att skriva då.. annars vet man ju inte om någon läser bloggen , och då kan man ju lika gärna sluta blogga :P

Ps:min arm ser värre ut idag än vad den gjorde på förra bilden jag la upp.. sjukt asså..

xoxo
Take care<3

1 kommentar:

Anonym sa...

hejhej, såg att du skrev till mig att du har kenzas msn, aa skulle vilja ha den :)