onsdag 28 maj 2008


Är det verkligen lagligt att bli så här förbannad som jag är nu!?
AHHHHHHHHHHHHHH tror ni inte på F*N att staven sitter fel, eller den kanske inte änns sitter där alls.. Åhhh hatar läkare!
Fan att dom aldrig kan göra något rätt.. Ursh..
Och så om inte det e nog, så var jag TYDLIGEN allergisk mot tejpen dom använde för att tejpa ihop såret.. AHH blir galen.. =(
Ja som sagt ni ser ju hur *fint* det ser ut.. såren är från tejpen.. det var ännu värre förut.. då hade jag "bränsår" efter hela tejpen , så man såg precis vart tejpen suttit, helt sinnes sjukt.. Att alltid jag ska råka ut för massa skit..
Jaja..
Imorrn är det skola igen, men som tur är så har vi bara fika.. Det e skönt..
inget mer plugg^^
Nej nu ska jag fortsätta titta på Big Mommas hus 2 =) den e super bra..
Gör alltid mig glad^^ thihi..
xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: