söndag 29 juni 2008


Haha hittade mina tattoosar på aftonbladet.se idag :) skickade in mina bilder i går, men trodde då inte att dom skulle komma med bland dom värsta. haha..
Jo, två flugor i en smäll idag på aftonbladet..
På väg till Nyköping (dopet) så passerade vi ju norrköping och där precis så ser vi massa ambulanser och poliser och sånt..
Det var tydligen en bil med 7personer som kört av vägen och voltat ut på en åker.. Så kan det gå om man sitter 7 pers i en 5manna bil. Menar inte nu att dom förtjäna det, utan menade bara att man kanske ska tänka lite mer på säkerheten innan man sätter jug 7 pers i en bil utan bälten på en motorväg..
Ingen blev allvarligt skadad iaf, tur d.. Det kan ni läsa om på aftonbladet.se
Tjatar som tusan på att mammi ska komma ner nu i veckan och hälsa på=)
hon ska ta med sig bror och hans barn oxå:) ska bli kul , nästan hela släkten kommer haha..
Nej nu ska jag vara lite social med familjen här.. ha d gött..
Och jag lovar att skriva om det jag hittar imorrn, saltvattenspray och sånt.. Klart man kan ge lite tips om man hittar någe bra.. :)
Eran skabbis H

Inga kommentarer: