tisdag 24 juni 2008




Idag så inhandlades en mascara + en bikini :)
riktiga fynd.. Bikinin kommer från Gina Tricot och kostade 20kr
Kan ni fatta 20kr! haha riktigt fynd..
Fick ta strl S tror den kommer bli lite förstor, iaf bikini underdelen, överdelen passar nog, får man hoppas^^.. sen ska jag även testa H&M.s egna mascara, eftersom jag inte använder så mkt mascara på så känns det inte så lockande att köpa en dyr, så hm.s fick duga =) 49kr..
Jag = riktig fynd människa..
Nu har jag även hittat namnet på Torr schampoot jag skrev om i det tidigare inlägget..
Lee Stafford Poker Straight Dry Shampoo heter det och ser ut sådär (bilden)
Gullig liten flaska.. Det är en sprayflaska och man sprayar på där håret känns fett och sedan borstar man bara bort själva pudret som blir, efter det så ska håret kännas fräscht igen :)
Hoppas det funkar..
det finns att köpa på http://www.eleven.se/ för 79kr..
Nu så ska jag snart äta min mumsiga vitlöksbaguett^^
riktigt goda.. men dom smakar inte så mkt vitlök fast dom e jätte goda ändå^^

Ha en super trevlig dag.. Ska ut och njuta lite av vädret senare. Bäst och passa på medans det är någolunda fint väder..
xoxo
Take care<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fynd bikini ! :)

Anonym sa...

Bikinin var verkligen ett kap ;)