torsdag 19 juni 2008

Hallojsan Bojjsan =)

Idag blev det mini midsommar hemma hos R.s släktingar.. Dom ska resa bort imorrn så det fick bli idag ist..
Blev mycket god grillning + jordgubbar och glass och efter det glasstårta :D haha så nu e man proppis mätt.

Imorrn så ska det bli regn vilket är väldigt tråkigt. för man tappar ju totalt lusten att gå ut och hitta på nåe över huvudtaget..
Men får väll ställa upp en midsommarstång inomhus.. haha :D

Jo pappa problems, han har nog inte länge kvar nu..
han har druckit nu i en vecka i streck..
och den ända nyktra tiden han har är han med min kusin. blir så arg..
fan kan han inte umgås me sin dotter ist!?
Han kommer nog åka in igen mkt snart:(
han e och tjatar på sitt x igen, han fattar aldrig att det bara skiter sig då..
fan vad sur jag blir på honom.

Fick i mitt tidigare inlägg en kommentar om en person som går igenom samma sak..
Det är snällt att ni skriver det, för då vet man att man inte är ensam om alla hemskheter..
Ibland känner man sig så ensam att man tror att man snart ska försvinna..
Även fast alla människor runt om en stöttar så kan man inte ta in dom känslorna..
Det blir helt blockerat..

Här om dagen så kände jag hur jävla sviken jag egentligen är..
Min egen PAPPA väljer spriten före mig! sin egen dotter!
Han vet mkt väl själv att hans organ inte pallar med all sprit. Men det skiter han fulla fan i !
Hur kan man?
Han väljer att supa ihjäl sig ist för att få se sin dotter växa upp och skaffa familj och att han själv kommer bli morfar nångång skiter han i..
Jag älskar min pappa över allt annat.. Skulle inte vilja byta mot någon annan ( om det gick )
För när han väl är nykter så är han en sån underbar person.. Han gör allt för alla och ställer alltid upp..
Alla människor beundrar honom och stöttar honom..
Men ändå så väljer han att sitta i sin ensamhet och döda sin kropp långsamt..

Nyss fick jag även reda på att hans körkort kommer bli indraget så han kommer verkligen inte kunna hälsa på mig nåe mer:( iaf på ett bra tag.. och jag har ju inte hur mkt pengar som hälst att åka till honom för heller.. Men får väll åka t honom när jag e hos mamma med.. Två flugor i en smäll..


xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: