måndag 30 juni 2008

Tjoho, nu e jag tbx från stora staden ^^ thihi..
Hittade inget saltvatten spray :(
blev faktiskt lite besviken.. Hade hoppats på att hitta det men nej..
Hittade ett läppglans ist :) brunaktigt riktig fint =)
R.s lillasyster hittade massa kulor ( ni vet sånna man kastar/spelar med)
och ett läppglans hon med :)

Nu sitter jag bara hemma hos R och väntar på att han ska sluta jobbet.. KOM HEM ÄLSKLING.. haha är helt desperat just nu, saknar honom massor.. även fast vi sågs imorse ^^

Mamma har köpt ett par nya jeans till mig ^^ undrar hur dom ser ut.. har som sagt inte fått dom än. Hon har dom hemma hos sig än, hon ska ta med dom när hon kommer ner hit.
Dom e iaf mörk blåa :)

Är jätte hungrig, blää.. men orkar inte ställa mig och göra mat nu.. väntar tills R kommer hem :)
Nej nu ska jag vara lite social på msn ett tag :) ha d gött..

xoxo
Eran H

Inga kommentarer: