onsdag 25 juni 2008


Japp idag blev det Ikea iallafall =)
Bytte ett par sängbord och köpte korv^^ haha
R är helt galen i dom där Ikea korvarna.. Men vafan 5kr för en korv, det är det värt :P
Just d, e det någon som vill köpa en MALM säng stomme från ikea så hör av er i kommentarerna :P den e vit förresten och säljs inte längre på Ikea , så pass på^^
Funderar även på att åka hem till mammsen nått nästa vecka, om inte hon hinner hit till mig före^^ hehe ..
Nu till nåe negativt:/ kan knappt äta något längre.. tack vare min dumma laktosallergi.. Kan inte änns äta bröd med mjölk i längre..
skit jobbigt, måste hela tiden äta pytte små mängder om det är mjölk i lr strunta helt i att äta av det , vilket oxå är extremt tråkigt..
Som sagt så den 7:e juli så tar jag bort min dumma p-stav.. VARNAR ER, skaffa aldrig P-stav! Den förstör verkligen hela livet för en.. Ursh på den..
R har oxå skällt lite på mig för jag har fått sånna kraftiga humörssvägningar:(
blir arg för inget och gnäller på alla.. stackars människor som står ut med mig just nu :P
Pappa ringde här om dagen ( nykter ) och frågade om jag behövde pengar som sagt, jag svarade ja som ni vet så han skulle sätta in pengar i går, men då var det stängt ( sa han iaf) likadant sa han idag, sen nu idag så ringde han och bad min mamma sätta in pengar till mig från honom(?) över internet.. Men det vet jag att det inte stämmer, för på det sättet e han så ful att han vet att mamma är för snäll för att be att få tillbaka pengarna så då vinner ju han pengar på det..
Men men , mamma skulle iaf säga åt honom att åka in till banken vid 10.00 imorrn och sätta in pengar.. Det är till ett stort behov just nu. Med tanke på att jag bor själv ( med R ) så går det åt en hel del pengar.. Och jobb finns det ju f*n inga att få häller.. Har sökt alla dumma jobb som finns men inget har man fått..
På tal om jobb, Kissies kära vän/ovän (PR)
verkar gå i Min fars fotspår.. kanske en blivande alkis där med ? i vart och varannat inlägg så står det om hur mycket hon ska och har druckit, tycker personligen synd om bruden att hon inte har någe bättre för sig att göra.. men men hennes liv, vill hon förstöra det så får hon gärna göra det.. stör inte mig^^
Kenza penza dumma ungen åker till kreta imorrn :P lyllobarn :D
funderar på att hoppa ner i hennes väska och följa med..
Det skulle behövas lite sol här med, så man kan bli brun någon gång..
Har ju inte direkt lust att lägga sig i ett solarie i Juni :/
Men men ha d gött allihop=)
xoxo
Eran Minii H

Inga kommentarer: