söndag 22 juni 2008



Idag blev det en tripp till både Ikea och Rusta, men det blev inte så himla mycket inhandlat.. Utan det blev lite slevar och pasta slevar till köket =) och sen blev det godis och en madmadras:D

haha.. Ibland e man barn ibland vuxen ;P men men..
Vi åt även mat inne på Ikea , köttbullar Mums^^ billigt oxå, 49kr och fri påfyllning av dricka :P så himla bra.. och mätt blev man iaf:P

Nu e det bara att vänta på att det blir sol och varmt igen så man kan börja använda den nya madrassen..Har ju vart så himla regnigt nu ett bra tag, så nu borde solen komma snart..

Pappa ringde igår igen.. Han bad om ursäkt..
Hm, inte för att jag förlåter så lätt, men det kändes bra att han ångrade sig..

Nu i veckan så kanske mammi kommer ner och hälsar på..
Hoppas det iaf.. Sen den 7:e Juli så ska jag till läkaren och ta bort min p-stav , får se hur det går..
Och den 12:e blire party^^ Bror och jag ska ju slå ihop våra födelsedagar så det blir ca 30-40 pers som kommer =)
Han fyller ju den 12:e och jag fyller ju bara två dagar senare :P så det blir perfa ;P

Just nu väntar jag på att älsk ska spela klart så vi kan se på Polisskolan :D
vi har haft riktigt film maraton här.. :D
Helgen började med Sälskapsresan , Jönsson ligan och Harry Potter och så nu blire Polisskolan :P
Och alla filmer vi sett är ju serifilmer så vi har sett alla filmer från första film till den sista :P
Haha det blir lite jobbigt i längden men skit kul iaf..
Iaf när man får mysa med R samtidigt=)

xoxo
Take care<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser väldigt bra ut:P