söndag 29 juni 2008

Thihi, nu e jag här igen. funderar på att byta design, igen .. haha.. får aldrig nog..
Har precis ätit en liten baguett med skinka^^ mums.. Men fick som vanligt ont i magen , eftersom allt e fullt med mjölk i .. stackars mig.. haha..

Loggade precis in på msn, och vet ni vad.. Jo en mycket "känd" person har addat mig.. Why?
Haha jo det kan man undra.. haha.. Skapligt kul men ändå.. undra vad hon vill.. Ja det är en hon =)

Imorrn så ska R jobba igen, buhu kommer sakna honom.. ^^
Ska dra med R.s lillasyster upp på stan imorrn, ska vara lite barnvakt då.
Hennes mamma ska iväg till vårdcentralen med hennes mamma och hennes låsasfarsa ska iväg och besikta bilen.. Så det blir hon och jag på stan ^^

Blir nog att leta efter ett bra saltvatten spray imorrn :) ska se om det kanske får följa med hem.. :)

ha d gött.. så länge..

Eran Skabb H

1 kommentar:

Anonym sa...

jag letar också efter saltvattenspray. du kan la säga till om du hittar något du gillar!? kram.