tisdag 24 juni 2008

Idag så bär det av till stan en sväng.
Måste leta efter en mascara, sen får man se vad som får följa med hem:)

Igår blev det en lugn kväll. Åt pizza ist för att gå ut och äta, så vi firar nästa helg ist..
=)
hehe. Nu så slog R på en film, Polisskolan.. haha ;P

Har även hittat ett perfekt torrschampoo som jag ska köpa, fast inte idag för det säljs inte i våran lilla stad.. Kommer ej ihåg vad det hette, men skriver mer om det sen när jag köpt det.. :)

Som ni ser så har jag ändrat design rätt ofta^^ har fortfarande inte hittat någon som passar mig.. den här känns lite mer jag men inte riktigt jag..

Pappa ringde igår igen, Han frågade om jag behövde pengar, och det e klart jag behöver..
Mammi kanske kommer ner något nu i veckan.. Det ser jag fram emot iaf=) blir skojj.. då blire väll att äta på vårat stamställe.. Resturang Drottningen :)
dit behöver man bara visa sig så säger dom - Det vanliga?
haha :P kyckling med ris^^ mums..

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning lite..
btw, gud vad jag saknar mitt långa hår.. ska aldrig mer klippa av det sen när det växt ut..
älskar mitt långa hår. typiskt att man är så dum och klipper sig jämt.. Lovar att jag aldrig mer ska klippa mig kort. :P hehe..

xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: