onsdag 25 juni 2008


Oj, fy vad trött jag är.. Vaknade alldeles nyss. Så här mysig ser min och R.s säng ut direkt efter vi vaknat^^ haha
Ska snart ta mig och äta lite frukost. Macka med saltgurka^^ mums..
Idag så får vi se om det bär av till Linköping..

Just d, om ni vill veta så satt bikinin skit bra^^
Kanske liiite stor i underdelen, men ah vafan :P söt var den.. Skönt att ha lite å byta med så man inte badar i samma bikini hela tiden :) och när den bara kostade 20kr så^^ då kan man inte låta bli..
Lovar att det ska komma upp lite mer roliga bilder senare^^ men orkar verkligen inte ta någon seriös bild just nu.. kl e ju bara 9.15 :P
Nej nu ska jag se på hej hej sommar med R.s lillasyster=)
xoxo
Take care<3





2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha är du en hemlig beundrare av honom? Jag har läst den några gånger sen hans syster, Kissie, länkade till han. Och han har en suverän humor.
Men jag minns tyvärr inte hans adress så jag kan inte hjälpa dig med det.

Kolla igenom kisses blogg runt feb-april någon gång tror jag.
Kramar Louise

Anonym sa...

hehe nej ingen hemlig beundrare direkt haha.. men kul att läsa bara^^