söndag 1 juni 2008


Idag blev det att bada.. fyyy vad kallt det var.. haha men så skönt när man väl kom i..
Tvättade håret i vattnet med.. haha det funkade.. blev iaf rent.. haha och lent.. haha
rimmade jue :P
älsklingen badade med, men gud vad jag fick tjata på honom för att han skulle gå i.. haha han frös typ ihjäl..

Efter det blev det att sola galet.. fick faktiskt en liten solbränna, trodde jag aldrig skulle få det.. e skit seg på att bli brun :P
Men efter vi kommit hem till R så la jag mig i solen igen, på grästet med en mysig filt.. blev skapligt varmt men men :P

Nu tittar jag på Jackass på mtv riktigt roligt haha.. så sjuka dom e asså..

Imorrn blire talangjakt i älsklingens lillassysters skola, sen blire stranden och pressa galet :D
SKA BLI BRUN!!!

xoxo
Take care<3

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.