lördag 28 juni 2008

Vet ni vad jag gjorde igår :D
Jag testade volta med en bil.. haha.. skit kul, men fy vad rädd jag var.
Jag var väll typ den ända som skrek när den började snurra runt.. haha.. :P
det var ju en sån där grej som VV hade tagit med sig till marknaden så man kunde få prova på hur det känns att volta. Sen fick man även ta sig ur bilen när den var upp och ner , genom framrutan som var borttagen.
Vilken upplevelse :D haha skit kul var det..

Det inhanlades inte alls mkt, ett par solglasögon och en påsväska till typ stranden eller när man ska resa bort. Bilder kommer upp lite senare sen =)
Mamma därimot köpte både en kjol , ett par shorts, en hundskål, godis , och massa annat:P haha
Jo jag köpte oxå lite godis^^ gött så..

Kvällen spenderades hemma hos R sen.. Det blev mys och Guitar Hero.. haha jag ägde:D *Inte* haha men kul var det iallafall..

Nu så ska jag snart äta frukost och sminka mig lite..
Hoppas bara det blir nåe gott att äta ikväll, det e ju lördag.

Jo ikväll så ska jag till stan och möta W :) ska bli kul. se vad hon har på hjärtat, har inte träffat henne på ett tag nu så ska bli kul:)

ha d gött..

xoxo
Eran H

4 kommentarer:

Classe sa...

Hej , nu kan du läsa mitt svar på min blogg.

Classe sa...

Du har ju själv en blogg, å min är nog mer besökt än din så vad yrar du om hjärndöd.

Anonym sa...

du e ju fan lustig grabben.. haha.. skaffa ett liv va :)

Daniel sa...

Kul bilrunda du hade! :)