torsdag 5 juni 2008

Idag blev det en härlig dag vid stranden :)
Sedan bar det av till R:s låsasfarmor och fira henne :) hon fyllde år idag, 64år :)
Blev tårta och lite middag innan det.. haha hon kan aldrig bjuda på en vanlig midda, utan allt ska vara perfekt och riktigt fint.. och alltid så himla gott :D

Har ny mobil så jag kan ej lägga in bilder till datorn än, har inget minneskort till mobilen..
Snart blire att titta lite på tv och mysa med R <3

Gud vad jag kommer sakna DH och Lost:( buhu..
vill ju se mer jue..
Stackars mig^^
Till&med R tittar på d :P
Han säger precis nu att det e rikigt bra :D

Idag så tog ju 3:orna studenten.. Grattis till er:)
Om 2 år e det min tur :D
fast det borde egentligen vara min tur om 1 år :P eheh.. men men så blire om man byter program och stad :P

Imorgon blire att åka ner till stranden igen och sola..
Pressa galet vettu ;)
Älsklingen ska oxå med så klart.. Kanske även resten av familjen..

Juste, den 12:e ska jag till läkaren som satte in min p-stav.
Hon ska se om hon känner den (?) vilket hon inte kommer göra efter som ingen annan känner den.. Så då kanske dom får öppna upp armen.. hoppas bara dom inte gör det samma dag.. kul:/
fy.. hm jobbigt med allt skit..

Lovar att jag snart ska lägga upp bilder igen så fort det funkar..

xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: