lördag 14 juni 2008

Har inte alls blitt mkt bloggande.. Har vart så fint väder så jag har inte haft någon lust att blogga direkt^^

Men det ahr ainte alls hänt mkt.. tagit det lungt badat solat och en massa annat kul ^^

Idag så köpte R en ny cykel .. skit snygg :)
men lite dyr tyckte jag.. 5000kr.. haha men han tyckte det var för billigt^^ :P
Så idag blire nog att ta en liten cykelsväng.. bara man inte beblandas med vätternrundad cyklisterna.. haha :D

Senare så blire att åka till deras nya hus och äta tårta..varför vet jag inte ^^:P men tårta sitter aldrig fel:D

just jah.. det blir nog att operera ut staven i armen.. ska få en kallelse till läkaren så dom får ta ut den..
Min barnmorska tyckte synd om mig för att jag hadde så ont :P

xoxo
Take care<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sluta snacka skit om bella, som om din blogg är bättre. Symd att du är så jävla svartsjuk.

Anonym sa...

Så mesigt att prata skit om bella när du själv bara pratar om dig själv och inget annat. Snacka om tradig. Och hur mkt pengar du spenderar "5000kr billigt" jesus.

Anonym sa...

Heej! Jag hittade precis till din blogg. Det högg till i mitt hjärta när jag läste alkoholiserad pappa! Jag är i samma situation som dig och det är sjukt jobbigt.