söndag 22 juni 2008

Jahhopp , då sitter man i soffan hemma hos älsk och halv sover.. haha e så sjuuukt trött, vet inte vad som flugit i mig..
Älsklingen sitter och spelar lite, han e iaf inte trött, fast det e han som ska upp vid 06.00 imorrn och jobba. stackaren.. lilla jag får sova vidare^^

R.s lillasyster har lekt frisör med mitt hår.. haha.. typ hela balsamsprays flaskan är i mitt hår just nu.. väldigt flötigt kan jag lova.. hehe så det blir att duscha ordentligt imorgon bitti..
Funderar även på att träna lite imorrn.. Skulle vara skönt.. Men det slutar väll med en lång promenad nere vid vattnet iaf^^

Mammsen skulle köpa en ny bil idag, inte ny men ny för dom iaf:P
En chevabuss (stavning) :) dom åker ju så mkt så dom behövde en större bil, och dom e ju bara två så:P haha

Nej nu så ska jag sova lite^^
Just jah, idag har jag nog ätit dom godaste vitlöksbaguetterna någonsin :P mums säger jag bara..

xoxo
Take care<3

Inga kommentarer: