fredag 27 juni 2008

Hallojs mina skabbiga vänner.
Tänkte bara slänga in ett litet inlägg innan jag drar hem till mammsen :)
måste cykla iväg till tåget vid 8.00 så jag hinner skriva några rader iaf^^

Jo , idag så ska jag impuls åka hem till mamma, kom på det igår kl 22.00 att jag ville det så snart drar jag :)
ska på marknad idag och se om man hittar nåe kul :P men det gör jag nog inte.. Men det är värt ett försök..
Tråkigt att sitta på ett tåg så här tidigt. men det e tur att det ara tar ca 40min att komma fram..

R är iväg och jobbar idag:) duktig pojke. Han har ju vart hemma ett par dagar nu e veckan, tack vare en dum huvudvärk som vägrat släppa.. Stackaren.. Men igår och idag kom han iväg te jobbet iaf..

Pappa satte in 500kr till mig igår, så nu e man rik igen^^ haha en stund iaf.. 57kr går ju till tåget nu och sen åt vi pizza igår. så 400kr kanske man har kvar +- :P

åhh vad tiden går sakta, ibland när man inte vill att tiden ska gå fort då rinner den iväg, men sen när man inte alls har nåe att göra och vill att tiden så gå fort nej, då så tickar klockan extremt sakta.. bajsklocka..

Nästa vecka blire att börja träna igen, måste fylla på mitt feel good kort snart.. Går ut om en månad så har bara några veckor på mig att göra det..
Ska bli skönt att börja träna igen =)

får se om det blir några bilder från idag:) min mobilkamera vill inte det jag vill ibland, men några bilder kanske den går med på^^

ha d gött..

xoxo
Eran H

Inga kommentarer: